Cloud CRM

Služba Cloud CRM představuje řešení, které Vám pomůže řídit Vaše obchodní aktivity. Zní to lákavě? Není divu. Pokud pracujete s větším počtem klientů, přestává tradiční forma excelovských tabulek nebo tužky a papíru stačit. Představte si, že během několika vteřin vidíte kompletní informace o klientovi a rozjednaných zakázkách. Představte si, že důležité informace automaticky sdílíte s ostatními kolegy a již nemusíte každou věc složitě domlouvat. Cloud CRM Vám takový komfort zajistí již ve standardu. Jedná se o online aplikaci, kterou můžete začít používat hned.

Ceník

Standard

490Kč / měsíc

  • 3 uživatelé
  • Servisní podpora
  • Denní zálohování
  • Neomezený počet záznamů
  • 1GB prostor
  • X
  • X
  • X

Exclusive

749Kč / měsíc

  • 3 uživatelé
  • Servisní podpora
  • Denní zálohování
  • Neomezený počet záznamů
  • 30GB prostor
  • Garantovaný privátní výkon
  • Administrátorský přístup
  • Instalace libovolných modulů

Počet uživatelů v CRM: .

Objem dat k dispozici: .

Cena Cloud CRM Standard: .

Cena Cloud CRM Exclusive: .

Uvedené ceny jsou bez DPH.
Při uzavření roční smlouvy zdarma nabízíme úvodní skype školení, import kontaktů a základní přizpůsobení systému (vytvoření uživatelů, nastavení oprávnění, nastavení polí a vzhledů).

Potřebujete více?

To je skvělé. Kontaktujte nás a my Vám připravíme speciální nabídku.

Potřebuji více

Funkce Cloud CRM Standard

Varianta Cloud CRM Standard je vhodná pro ty, kteří chtějí používat kvalitní systém, ale různé nastavování a přizpůsobování nechají na nás a chtějí je s námi pouze konzultovat.

Cloud CRM Standard obsahuje následující funkce:

Cloud CRM již v základu řeší 3 oblasti – obchod, marketing a servis. Nabízí tak možnost mít zákazníka po celou dobu spolupráce stále v jednom systému. V obchodním procesu jsou klienti rozlišováni na potenciální a stávající. Díky tomu může být pro klienty v různých fázích spolupráce nastavena a realizována odpovídající strategie. Obchodní proces začíná potenciálním klientem, probíhá přes přípravu nabídky a končí uzavřením smlouvy. V průběhu obchodního procesu jsou evidovány důležité dokumenty, záznamy z jednání a emailová komunikace. S jedním klientem může být řešeno neomezené množství zakázek v různých fázích. Potenciální klienty lze získávat z různých zdrojů, ve standardu můžete například využít zajímavou možnost automatického vytváření klientů, kteří vyplní formulář na Vašem webu.

Již v základu nabízí Cloud CRM nástroje, které Vám přinesou důležité informace pro Váš marketing. Patří mezi ně například vyhodnocování marketingových kampaní a provázání s reálnými objednávkami klientů nebo reporting zdrojů, ze kterých získáváte zajímavé klienty.

Třešničkou na dortu upečeného z marketingově zaměřených modulů je emailing, neboli emailové kampaně. Již v základu můžete využít nástroj pro hromadné oslovování klientů emailem. K dispozici Vám jsou emailové šablony s možností nastavit proměnné, jako třeba oslovení klienta. Do šablon můžete vkládat také sledované odkazy na Vaše produkty nebo služby a zjistit, o které je zájem. Odesílání probíhá postupně z fronty ve Vámi zvolených časech. Po odeslání kampaně se začíná plnit souhrnný report s informacemi kolik zákazníků si email otevřelo, kolik "prokliklo" odkazy apod. Pod souhrnným reportem jsou přehledně uvedeny detailní informace kdo přesně si email otevřel, kdo klikl na jaký odkaz apod. Systém je připraven tak, abyste na potenciální klienty mohli snadno zacílit konkrétnější kampaň.

Třetím pilířem je vedle obchodu a marketingu servis. Díky servisním modulům můžete mít zákaznickou podporu přímo ve svém CRM systému. Jedná se o ideální variantu, protože tak zákazníka vidíte ze všech stran. Na jedné obrazovce vidíte jeho rozjednané zakázky, objednávky, reklamace a třeba také podněty na zlepšení. Každý, kdo s klientem přichází do kontaktu se tak může dobře připravit a rychle dohledat potřebné informace.
Každý uživatel má k dispozici vlastní dashboard, tedy stránku s přehledem aktuálních aktivit, rozjednaných zakázek, servisních požadavků, reportů. Zkrátka toho, co pro svou práci neustále potřebuje. Ve standardu lze využít několik již přednastavených reportů pro sledování klíčových obchodních a marketingových výsledků s možností jednoduchého přizpůsobení.
Cloud CRM nabízí 3 typy aktivit – schůzky, úkoly a hovory. Aktivity si uživatelé plánují a ty, které proběhnou, jsou přehledně uložené v historii. Aktivity lze navíc také sdílet mezi sebou formou sdílených kalendářů, úkolovat se navzájem apod. K jednotlivým záznamům (typicky potenciální klient, zakázka, projekt) lze také archivovat emailovou komunikaci včetně příloh přímo z MS Outlook nebo Mozilla Thunderbird. Dále lze k jednotlivým záznamům archivovat dokumenty do různých kategorií a díky možnosti verzování nad nimi i snadno spolupracovat.

Cloud CRM je již ve standardu integrováno na ARES, takže stačí vyplnit pouze název firmy nebo IČO a ostatní údaje se samy předvyplní. Navíc lze nastavit i průběžnou automatickou validaci dat, abyste měli jistotu, že máte data vždy aktuální.

Jak jsme psali výše, může každý využít konektor s MS Outlook nebo Mozilla Thunderbird, který zajistí, že důležité emaily snadno archivujete včetně příloh tam, kam patří (ke klientovi, zakázce, projektu, servisnímu požadavku). Pro ty, kdo chtějí emaily archivovat automaticky, slouží modul, který si lze přiobjednat.

Pro fajnšmekry je připraveno standardizované API rozhraní, které nám umožní CRM aplikaci propojit s Vašimi stávajícími podnikovými systémy.

Pokud nechcete být vázáni pouze na webový prohlížeč, můžete již ve standardu využít mobilní aplikaci pro Android a iPhone. Z aplikace snadno zavoláte klientovi, přepnete se do navigace, zapíšete poznámku ze schůzky nebo třeba založíte novou obchodní příležitost. Pro rychlé psaní na telefonu doporučujeme vyzkoušet hlasové zadávání textu.

Cloud CRM je webová aplikace, je Vám tedy k dispozici prostřednictvím webového prohlížeče. Není potřeba nic instalovat a můžete jej využívat z jakéhokoli zařízení bez ohledu na operační systém. Nemusíte ani myslet na aktualizace CRM na jednotlivých počítačích ve firmě.

Cloud CRM je vícejazyčné a je vhodné, pokud působíte ve více zemích mluvících různými jazyky. Standardně je k dispozici čeština a angličtina a v případě potřeby lze nainstalovat více než 30 dalších jazyků.

Abyste vždy rychle dohledali potřebné informace, lze v celém systému fulltextově vyhledávat.

Data lze také filtrovat podle nejrůznějších, i Vámi vytvořených, kritérií. Nad vyfiltrovanými daty pak lze provádět hromadné akce (typicky přiřazení potenciálních klientů nebo aktivit vybranému obchodníkovi, aktualizace dat dle nových kritérií).

Pokud máte různé soubory s daty, třeba seznamy kontaktů, můžete je do CRM importovat a začít s nimi systémově pracovat. Stejně lze data ze systému exportovat.

Pro detailní nastavení oprávnění a ochranu citlivých dat slouží v Cloud CRM uživatelské role. S jejich pomocí lze nadefinovat různé úrovně oprávnění pro různé skupiny uživatelů (obchodníci, management, administrativa, operátoři a další).

Funkce Cloud CRM Exclusive

Cloud CRM Exclusive je pro ty, kteří chtějí mít nastavení systému ve svých rukou. Mají k dispozici vlastního administrátora, kterého naučíme systém spravovat jak v oblasti uživatelských oprávnění, tak v oblasti konfigurace polí a vzhledů. Administrátor může také instalovat moduly třetích stran a využít tak naplno potenciál open source aplikace SugarCRM, která je hnacím motorem Cloud CRM.

Mezi oblasti správy systému patří:

Administrátor může snadno nastavit, kdo má a kdo nemá do systému přístup. Pokud je potřeba, během chvilky vytvoří nového uživatele nebo deaktivuje přístup stávajícímu uživateli. Dále může nastavit pravidla pro tvorbu hesel.

Přístup a parametry oprávnění práce s jednotlivými moduly v systému řídí uživatelské role. Zde může administrátor nastavit pro každou roli, zda má k danému modulu uživatel přístup, zda může vytvářet a upravovat data, zda může provádět hromadné úpravy, mazat, importovat a exportovat.

Systémová nastavení zahrnují nastavení počtu položek na stránku, počtu panelů na dashboardu, formáty zobrazování dat, jmen a tlačítek, nastavení konvertování potenciálních klientů. Administrátor může také vybrat moduly, které se mají procházet při fulltextovém vyhledávání, spravovat automatické akce systému a provádět emailová nastavení včetně správy emailových front.
Cloud CRM je webová aplikace, jejíž vzhled lze snadno přizpůsobit pomocí předinstalovaných šablon. Mimo to však disponuje také rozhraním Studio pro vytváření vlastních polí, nastavení rozložení polí a nastavení vazeb mezi daty. Díky tomuto rozhraní můžete dokonce vytvářet i nové vlastní moduly, provázat je se stávajícími a zajistit tak systémové řešení svých potřeb.
Cloud CRM je modulárním řešením. Ve variantě Exclusive má administrátor možnost instalovat libovolné moduly, včetně modulů třetích stran. Díky tomu může systém rozšířit o různé funkce dle potřeby. Instalované moduly disponují zpravidla vlastním administrativním rozhraním, ve kterém lze konfigurovat přidané funkce modulu přesně dle potřeby.