Služba Cloud CRM představuje řešení, které Vám pomůže řídit Vaše obchodní aktivity. Zní to lákavě? Není divu. Pokud pracujete s větším počtem klientů, přestává tradiční forma excelovských tabulek nebo tužky a papíru stačit. Představte si, že během několika vteřin vidíte kompletní informace o klientovi a rozjednaných zakázkách. Představte si, že důležité informace automaticky sdílíte s ostatními kolegy a již nemusíte každou věc složitě domlouvat. Cloud CRM Vám takový komfort zajistí již ve standardu. Jedná se o online aplikaci, kterou můžete začít používat hned.
Ceník
Standard
490Kč / měsíc
- 3 uživatelé
- Servisní podpora
- Denní zálohování
- Neomezený počet záznamů
- 1GB prostor
- X
- X
- X
Exclusive
749Kč / měsíc
- 3 uživatelé
- Servisní podpora
- Denní zálohování
- Neomezený počet záznamů
- 30GB prostor
- Garantovaný privátní výkon
- Administrátorský přístup
- Instalace libovolných modulů
To je skvělé. Kontaktujte nás a my Vám připravíme speciální nabídku.
Funkce Cloud CRM Standard
Varianta Cloud CRM Standard je vhodná pro ty, kteří chtějí používat kvalitní systém, ale různé nastavování a přizpůsobování nechají na nás a chtějí je s námi pouze konzultovat.
Cloud CRM Standard obsahuje následující funkce:
Již v základu nabízí Cloud CRM nástroje, které Vám přinesou důležité informace pro Váš marketing. Patří mezi ně například vyhodnocování marketingových kampaní a provázání s reálnými objednávkami klientů nebo reporting zdrojů, ze kterých získáváte zajímavé klienty.
Třešničkou na dortu upečeného z marketingově zaměřených modulů je emailing, neboli emailové kampaně. Již v základu můžete využít nástroj pro hromadné oslovování klientů emailem. K dispozici Vám jsou emailové šablony s možností nastavit proměnné, jako třeba oslovení klienta. Do šablon můžete vkládat také sledované odkazy na Vaše produkty nebo služby a zjistit, o které je zájem. Odesílání probíhá postupně z fronty ve Vámi zvolených časech. Po odeslání kampaně se začíná plnit souhrnný report s informacemi kolik zákazníků si email otevřelo, kolik "prokliklo" odkazy apod. Pod souhrnným reportem jsou přehledně uvedeny detailní informace kdo přesně si email otevřel, kdo klikl na jaký odkaz apod. Systém je připraven tak, abyste na potenciální klienty mohli snadno zacílit konkrétnější kampaň.
Cloud CRM je již ve standardu integrováno na ARES, takže stačí vyplnit pouze název firmy nebo IČO a ostatní údaje se samy předvyplní. Navíc lze nastavit i průběžnou automatickou validaci dat, abyste měli jistotu, že máte data vždy aktuální.
Jak jsme psali výše, může každý využít konektor s MS Outlook nebo Mozilla Thunderbird, který zajistí, že důležité emaily snadno archivujete včetně příloh tam, kam patří (ke klientovi, zakázce, projektu, servisnímu požadavku). Pro ty, kdo chtějí emaily archivovat automaticky, slouží modul, který si lze přiobjednat.
Pro fajnšmekry je připraveno standardizované API rozhraní, které nám umožní CRM aplikaci propojit s Vašimi stávajícími podnikovými systémy.
Cloud CRM je webová aplikace, je Vám tedy k dispozici prostřednictvím webového prohlížeče. Není potřeba nic instalovat a můžete jej využívat z jakéhokoli zařízení bez ohledu na operační systém. Nemusíte ani myslet na aktualizace CRM na jednotlivých počítačích ve firmě.
Cloud CRM je vícejazyčné a je vhodné, pokud působíte ve více zemích mluvících různými jazyky. Standardně je k dispozici čeština a angličtina a v případě potřeby lze nainstalovat více než 30 dalších jazyků.
Abyste vždy rychle dohledali potřebné informace, lze v celém systému fulltextově vyhledávat.
Data lze také filtrovat podle nejrůznějších, i Vámi vytvořených, kritérií. Nad vyfiltrovanými daty pak lze provádět hromadné akce (typicky přiřazení potenciálních klientů nebo aktivit vybranému obchodníkovi, aktualizace dat dle nových kritérií).
Pokud máte různé soubory s daty, třeba seznamy kontaktů, můžete je do CRM importovat a začít s nimi systémově pracovat. Stejně lze data ze systému exportovat.
Pro detailní nastavení oprávnění a ochranu citlivých dat slouží v Cloud CRM uživatelské role. S jejich pomocí lze nadefinovat různé úrovně oprávnění pro různé skupiny uživatelů (obchodníci, management, administrativa, operátoři a další).
Funkce Cloud CRM Exclusive
Cloud CRM Exclusive je pro ty, kteří chtějí mít nastavení systému ve svých rukou. Mají k dispozici vlastního administrátora, kterého naučíme systém spravovat jak v oblasti uživatelských oprávnění, tak v oblasti konfigurace polí a vzhledů. Administrátor může také instalovat moduly třetích stran a využít tak naplno potenciál open source aplikace SugarCRM, která je hnacím motorem Cloud CRM.
Mezi oblasti správy systému patří:
Administrátor může snadno nastavit, kdo má a kdo nemá do systému přístup. Pokud je potřeba, během chvilky vytvoří nového uživatele nebo deaktivuje přístup stávajícímu uživateli. Dále může nastavit pravidla pro tvorbu hesel.
Přístup a parametry oprávnění práce s jednotlivými moduly v systému řídí uživatelské role. Zde může administrátor nastavit pro každou roli, zda má k danému modulu uživatel přístup, zda může vytvářet a upravovat data, zda může provádět hromadné úpravy, mazat, importovat a exportovat.